Jak na to ...
Není to nic složitého, přesvědčte se sami :-)
1. Založení registrace
Po vyplnění formuláře Vám příjde do Vašeho emailu verifikační link, který je nutné potvrdit,
aby byla registrace aktivována.
Pokud link náhodu nepřijde, pořádejte o aktivaci registrace na info@profiemailing.cz.
Děkujeme.
2. Přihlášení do systému
3. Založení Seznamu kontaktů
Založte si nový seznam kontaktů, do kterého budete přidávat jednotlivé kontakty.
Seznamů kontaktů můžete založit neomezené množství.
4. Přidat nový kontakt
Do vybraného seznamu přidejte nový kontakt.
Nové kontakty se dají i naimportovat z Vašeho Outlooku, Gmailu či jiného seznamu,
který musí být ve formátu CSV.
5. Založit novou kampaň
V záložce kampaně klikněte na Novou kampaň.
Tu si pojmenujte, doplňte předmět emailu (kampaně), napište Váš email a Vaše jméno.
Vyberte SMTP server. Pokud nemáte vlastní, nechte nastavený ten náš.
Vyberte seznam kontaktů, komu je kampaň určena.
Poté klikněte na Pokračovat.
6. Nastavení kampaně
Vyberte si grafickou šablonu kampaně a uložte změny.
Poté se vrátíte do záložky Kampaně, kde uvidíte nově založenou kampaň uloženou.
Danou kampaň označte a objeví se Vám sekce Upravit obsah kampaně.
V této sekci si vložíte Váš text, sdělení, informace, nabídku apod.
Jakmile budete mít obsah připravený, klikněte na Uložit změny.
Poté u vybrané kampaně klikněte na šipku Odeslat kampaň a
systém odešle kampaň na vybraný seznam kontaktů.
7. Profi Kampaně - automatizované emaily
V záložce Profi Kampaně klikněte na Nová Profi Kampaň a tu si založíte
podobně jako klasickou kampaň.
Po doplnění údajů v úvodním nastavení si nastavíte u nové Profi Kampaně nové emaily,
které chcete adresátovi poslat.
V levém menu klikněte na ikonku + a poté zvolte Předmět emailu a dobu,
kdy má adresátovi zpráva odejít.
Pokud kliknete opět v levém menu na ikonku +, můžete přidat další zprávu,
kterou chcete stejnému adresátovi opět poslat.
Opět musíte zvolit po jaké době má další email odejít, např. 2 hodiny...
Po kliknutí na Uložit změny se dostanete zpět do Záložky Profi Kampaně,
kde si u vybrané Profi Kampaně zvolíte obsah, stejně jako o klasické kampaně.
8. Formuláře - sbírejte kontakty z Vašeho webu
Založte si v záložce Formuláře nový formulář a ten vložte na Vaše webové stránky.
Na formulář napojte založenou Profi Kampaň.
Po založení formuláře u něho najdete jeho HTML kód, který vložte na Váš web.
Návštěvníkům Vašeho webu, kteří Vám svůj kontakt poskytli,
začnou automatizovaně chodit Vaše nastavené zprávy.
Jednoduše si udělejte z Vašich návštěvníků klienty nebo zákazníky.
8. Statistika odeslání
V záložce Statistiky se Vám u vybrané kampaně zobrazí statistika odeslání.
Do kterých schránek byla kampaň odeslána, datum a čas.
Zda-li adresát email otevřel a kdy, neotevřel nebo byl z nějakého důvodu vrácen.
Tuto statistiku co nejlépe využijte obchodně pro následný kontakt.